Hibah Takaful RM273 ribu dalam masa 6 bulan

Alhamdulillah.. Seronok sahabat kami dapat bantu uruskan dana saudara kita.. dana RM273ribu untuk penerima hibah takaful i Great Generasi.. Jom tengok Perkongsian dari sahabat kami..

"Allahuakhbar. Alhamdulillah 😭

Tak tergambar perasaan saya bila dapat berita claim kematian arwah client saya dah lulus🥺. Ambil masa untuk saya menulis, dari maghrib perasaan saya berbaur. Sebak sangat. 

Client ini mencarum tak sampai 6 bulan lagi,bayar caruman pun baru dalam rm900 sahaja. Tapi arwah tinggalkan rm273 Ribu utk kelangsungan balu dan anak-anak. Untuk anak-anak yatim ini😭. Allahuakhbar.

.

Hampir 2 bulan saya berusaha uruskan claim ini. Akhirnya, petang tadi mendapat khabar gembira. Syukur, Ya Allah.

#Kredit untuk usaha sahabat kami di Great Eastern Takaful Zaliyatunnur

Nak sembang2 dana hibah takaful pm atau wasapai nooh..

Mohamad Zaki Bin Abdul Hamid

Great Eastern Takaful Advisor

0142448999

#takafuladvisor #zakitakafulterbaik



Comments