Single perlu buat hibah takaful tak?



 Single perlu buat hibah takaful dak?

LAGI PERLU💯

Sebab saya ada income 

Dengan income saya bayar komitmen 

Dengan income saya bagi mama 

Dengan income harini saya kutip pahala bersedekah

Dan Nauzubillah kalau jadi apa2 kat saya 

Saya masih mahu teruskan apa yang saya buat harini 


Hilang income 

Tapi masih boleh

✅ Beri Mama 

✅ Bersedekah 

✅ Hutang saya semua selesai 


Paling saya pikir adalah bab sedekah tu 

Sebab saya masih belum banyak buat pahala 

Dannn 3 amalan anak adam yang takkan putus antaranya adalah "amal jariah" ❤️

Hibah takaful yang kita buat di Great Eastern Takaful boleh terus kita buat waqaf tauu? Dah tahu belum? 

Kalau belum tahu, PM ! Sebab dengan caruman RM70 sebulan pun kita dah boleh tinggalkan cash 250Ribu , nak simpan sendiri entah bila cukup kan ? 


Mohamad Zaki Bin Abdul Hamid

0142448999

#hibahtakaful

#hibahmurah

#incomeprotection

#greateasterntakaful

Comments